روز چهارشنبه ۱۳ بهمن ۹۵ انجمن علوم و فناوری بسته بندی ایران سمینار تخصصی با موضوع چسب نشاسته در صنایع کارتن‌سازی با حضور فعالان صنعت کارتن سازی در محل شرکت تعاونی انجمن مدیران صنعت کارتن کشور برگزار نمود.

روز چهارشنبه ۱۳ بهمن ۹۵  انجمن علوم و فناوری بسته بندی ایران سمینار تخصصی با موضوع چسب نشاسته در صنایع کارتن‌سازی با حضور فعالان صنعت کارتن سازی در محل شرکت تعاونی انجمن مدیران صنعت کارتن کشور برگزار نمود.

426238808_238309

این سمینار به پیشنهاد شرکت تعاونی کارتن سازان از طرف انجمن علمی علوم و فناوری بسته بندی ایران در محل شرکت تعاونی مروبطه برگزار گردید. سخنران این سمینار علمی کاربردی جناب آقای دکتر شادمان پورموسی، عضو هیات علمی دانشگاه و متخصص در زمینه کاغذ، کارتن، مقوا و نیز هیئت موسس انجمن علوم و فناوری بسته بندی ایران بود  مهمترین سرفصل موضوعات مطرح شده در سمینار شامل بخشهای زیر بود:

– آشنایی با مواد اولیه برای تولید چسب نشاسته

– روش های متعادل آماده سازی چسب نشاسته

– روش های کنترل کیفی و کمی مورد نظر در فرایند های آماده سازی چسب

– اشکالات متداول در سیستم های چسب نشاسته و پیشنهاد چگونگی رفع آنها

– پیشرفت های اخیر در فرایند های آماده سازی چسب نشاسته

– سایر موارد دیگر مورد انتظار کارفرما

– پرسش و پاسخ و مباحث مطرح شده از طرف حضار

گفتنی است بخش آخر به صورت پرسش و پاسخ انجام شد که تعامل خوبی بین افراد برقرار گردید، زیرا بسیاری از مشکلاتی که مطرح می‌شد قبلا برای دیگران نیز پیش آمده بود و در واقع حاضران راه‌حل‌های انجام شده را با هم به اشتراک گذاشتند.

این سمینار تا ساعت ۱۹:۳۰ ادامه داشت و حاضران ضمن اظهار رضایت از حضور در آن از ادامه این گونه برنامه ها استقبال می کردند.

1

درباره‌ی admin

حتما ببینید

اولین دوره شناخت بسته بندی مواد غذایی برگزار گردید.

مدرس سرکار خانم شرافتی